I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

25 November, 2010

baek punya,,,huhuhu,,,

video
punya video,,,,huhuhu,,,

ternyata salah mengenalmu

video
cete ni sesuai tuk orang yang tengah bercinta,,,best  tau lagu dan video ni,,,huhuhu,,,,tapi ni tak abiz,,,klaw tengok sambungan video nie,,,bkak arat you tube,,,,hehehe,,,,

kretiviti aq

ini lah salah satu kretiviti yang aq adew,,,tengok ni,,,ni lukisan aq,,,bkan orang len yang wat aw,,,ni aq yang wat sendiri,,,nape tak pecayakah????lawa tak lukisan aq nie,,,aq nie taklah pandai melukis sangat,,,setakat lukis kartun bleh ar,,,,,huhuhu,,,,

23 November, 2010

DADALI:DISAAT AKU MENCINTAI MU

video
Mengisahkan tentang sepasang kekasih sedang bercinta,,,si lelakinya asyik mementingkan Mp3nya,,,si perempuan pula sudah naik bosan melihat sikap si lelakinya tidak memntingkan sangat tentangnya,,,lalu si perempuan mencari lelaki lain untuk menjadi teman istimewa,,,
ni akak sedare aq juga,,,namenya asyiqin zainal di panggil angah atu mek sbab dipanggil name tu aq tak tau,,,di orngnye rajin juga,,,tapi kalw dah baring depan tv,,,nanguzubillah,,,,punye pemalasnye nak bangun,,,banyak2 akaksedare aq dyelah pling rajin wat kje suri rumah,,,dye jugak pandai memasak,,,nak kenal orangnya dye adelah macam sinderella,,,pic dye yang paki aju wne oren hijau,,,kedudukan sebelah kiri di hadapan,,,dye anak mak ngah aq,,,
 ini kakak sedare aq,,,namaya Nur Nana Bte Mansor,,,dye dak UKM,,,banyak2 kakak sedare aq ini lah yang pling rapat nagn aq,,,pandai aw dye,,,best gler kalaw korang adew akak sedare cmni,,,ni aq nak cte skit,,,mase rayeari tu,,,aaaa,,,mse tu rye ke bpe ek???aq lupe ar,,,tapi time tu ar aq aru knal boyz dye,,,korang nak tau ark,,,boyz dye tu,,,pemalu aw,,,hrap jew mkew hendsome,,,pastu,,,mase tu kteorang at kmpung,,,pastu kteorang boring dok lame2 at sne coz xdew wat pape,,,ha,,,,time tu ar aq knl boyz dye,,,coz aq,,,aliya ,,,epul,,,n kakak sedare aq pegi beraye at umah boyz akak sedare aqni,,,dah sampi sne lak!!!dye mlu2 lak nak msuk umah tu,,,coz adew adik berdik boyz dye,,,aq dgn gembulnya masok dulu umah tu,,,abiz semua xnak msok,,,xkan nk dok luar jew,,,pastu time dah masok dalam asyikketawe x henti2
sbab tengok wtak bpak dye sme dengan bpak akak sedare aq nie,,,pastu yang paling kelakarnye,,,keluarga boys akak sedareaq tu tunju an pic2 boyz dye at keorang,,,sampai pic xpakai aju pon nk tunjuk at kteorang,,,hahaha,,,,naik taf perut aq nie,,,aduh hai,,,pastu kiteorang gi pontian plak umah pakcik2 boyz akak sedare aq tu,,,nek kembang bontot aq dok lamew2 at dalam kte,,,bpew buah rumah kteorang pergi mse tu,,,pastu time nak blik dari sne adew bdak gemok,,,adew ar badannye besar 4 tong gas,,,dye boleh ckap pew,,,`ko jage awek kite he,,,'pastu aq saund dye,,,`kepale otak ko ar;ko ingat akak sedare aqni bohsia pew'naseb bek aq xbergaduh at situ,,,aq pling pantang dengo perkatan tu,,,menyirap tul aq mse tu,,,yang ni plak Aliya,,,orangnye manje,,,tapi adelah ngade2 skit,,,dye orangnye rajin,,,sesuai dapat suami yang rajin,,,dye jugak seorang yang periang,,,dan selalu wat aq marah,,,tapi xpe ar,,,dye selalu bek ngan aq,,,kadang2 ar wat aq marah,,,dulu dye pernah ajar aq BI,,,aq jdi malas nak belajr ngan dye coz dye mengajar orng over sangat,,,tapi dye baek,,,hati dye iklas nk mengajar,,,tu pon kalawye,,,k lah bye,,,,

What's the origin of your name?

awangcomey

Ask me anything

Who's the most overrated musician?

miz nina

Ask me anything

formspring.me

Ask me anything http://formspring.me/awangcomel

22 November, 2010

sepupu aq

ini sepupu aq,,,aq mempunyai seorang lagi sepupu sebaye ngan aq,,,yg tu pon sebye ngan aq,,,yang sorang lagi tu pic dye aq xdew,,,ni jew lah yang aq adew,,,tu pon aqamik at FB dye,,,dye nilah yang baek sangat at aq,,,dye sering suroh aq belajar kerana takot mase depan aq gelap,,,,`awang jom belajar'tulah perkatan yang sering aq dengar kadang2 apabila bersama dye,,,yang lagi satu plak,,,orangnye kecik molek,,,dye x sme yang tdi,,,yang nie pemalas cikit nk belajar,,,smelah cam aq,,,dye sering wat x tau ble orang ajak belajar,,,kadang banyak alasan yang di berikan,,,`aq takde mod dok nak belajar'tulah alasan yang aq ingat,,,cuti ni kteorang plan nk gi jaln sma2,,,,tpi lom tau ag nak gi mana??????hmmm,,,susah ar cmni,,,tapi kte dah jnji nk amik lesen bulan nie,,,

my friends


Inilah kawan yang terbaik yang aq ade,,,banyak kenangan manis aq pernah lalui bersama dyeorang,,,aq sedeh kerana terpaksa berpisah untuk sementara kerana ingin menuju cita2 aq,,,tu dulu,,,tapi kali ni aq terpaksa pindh rumah kerana ikut keluarga aq,,,skarng jarang aq berjumpe mereka,,,stakat berbual at BF tu adelah,,,aq sangat rindu pada dyeorang,,,hmmmm,,,,
Dalam minggu nie aq dah boleh mule bekerja,,,hmmm,,,xsbar rasenye,,,dah x sabar nak nak pegang wet,,,coz cuti ni aq aq n sepupu aq dah plan nk gi jalan bersama2,,,tapi aq xtau ag nak gi mna???

21 November, 2010

azam aq,,,

aq tau ramai dalam adik beradik mak aq tak ske ngan aq,,,tpi aq tak kisah,,,yang penting aqq adalah dari keturunan keluarga itu,,,aq tau smue orang asyik bercerita tentang aq dri aq kcik smpailah kebesar,,,sampai mak aq pon diorang x skew walaupun diorang tu adik beradik kandung,,,mak aq penah cerita at aq dulu,,,adik beradik dye memang dari kcik smpailah kebesar mereka sering memfitnah aq yang bukan2,,,padahal ape yang diorang bualkan tetang keburukan aq sume aq tak penah lakukan terhadp diorang,,,aq sedih sampai makcik aq sendiri pon xske ngan aq,,,apa slah aq smpai dye membenci aq,,,tpi aq x kisah aq mesti buktikan pada diorang seburuk2 perangai aq,,,aq boleh berjaya,,,aq akan pegang pada janji aq,,,aq ingin buat mak aq bahagia,,,aq akan mencip nama baek keluarga aq,,,

kenangan yang xbleh di lupekan bersama2 budak UTM






hmmm,,,nielah kenangan manis yang aq aq tak ptut lupew an,,,pada yang dah pindah sekolah rugi korang x bertahan at sane,,,best gle,,,mcm2 aktiviti yang kitorang lakukan bersama fasi2 masing,,,budak UTM at situ sumenye sporting,,,aktiviti yang pling aq sukew mse tu,,,ambil gule2 dalam baldi yang di penuhi tepung menggunakan siku,,,tuk lpas cek poin,,,,nek mual aq tengok tepong tu,,,,

20 November, 2010

adi beradik ku,,,

 Aq mempunyai 3orang adik beradik,,,tang first,,,,,,,,skali aq,,,,yang kedue adik pompuan aq,,,yang ketiga arulah adik lelaki aq,,,ketiga2 orang nie mempunyai kebolehannya tersendiri....antaranya ialah:
 adik lelaki aq,,,dia mempunyai kebolehan ingatan yang kuat,,,dye boleh mengingati ape sjew yang dye nampak dengan hanya 3kli pandang,,,contoh,,,mase tu aq jlan2 ngan dye,,,pastu dye ternampak kereta  wane itam lalu di jalan,,,pastu adik aq tengok flet kereta tu,,,,pastu kiteorang terus an perjalanan,,,tibe2 adik aq ternampak kita tadi,,,mlew2 aq kte bkan,,tapi adek aq ckap tu flet yang dye nampak tadi,,,
yang ni adik pompuan aq...dye mempunyai kebolehan otak yang pintar,,,dye sring lulus dalam peperiksaan,,,dye juga boleh menyelesaikan masalah dengan
mudah
aq plak mempunyai kebolehan dari segi sikap,,,aq seorang yang penyabar,,,tidak mudah bergaduh and sukew cir kawan,,,

keluarga ku yang tersayang,,,






nie lah keluarga aq yang aq sayang tu,,,diorang buah hti aq kedua beharga dalam hidup aq,,,yang pertama ALLAH taala,,,yang ketiga arulah teman istimewa,,,keluarga ku inilah yang selalu mendorong aq kearah jalan yang benar,,,yelah mase aq tingkatan 1 aq dah mle menjadi pencuri,,,dan mse tu jgk aq sdh pandai menghisap rokok,,,tingkatan 2 aq dah mlew asyi ponteng sekolah,,,ponting kelas,,,,tapi dengan dorongan diorang aq mlew berubah perangai,,,aq dah xmcm dulu agi,,,skrang aq dah berhenti hisap rokok,,,dan aq dah mlew minat belajar,,,kerana mak aq selalu berpesan pada aq `kalaw ko sayangkan mak ko mestiberjaya dalam hidup,,,pic lelaki bermisai itu ialah bapa tiri aq,,,tapi aq anggap dye bkan bapa tiri aq,,,aq anggap dye bpa kandung aq sendiri,,,,kerana dia telah menjaga aq sejak aq kecil sampailah ke besar,,,walaupun dye tidak berapa senang namun dye tetap menyekolahkan aq,,,ibu ku pula seorang yang penyabar,,,walaupun di hina oleh adik beradik sendiri,,,dye tetap sabar,,,tu lah perangai dye yang aq suke sekali,,,dye berkorban demi aq,,,pada suatu ari tu,dye sanggup xbli aju raya,,,kalau aq blum ag membeli aju raya,,,okay,,,yang macam pakistan tu plak adik lelaki aq,,,comel an dye,,,walaupun dye degel macam aq,,,aq mesti mengubah dye supaya menjadi seorang yang berguna,,,yang perempuan lak adik aq,,,cun an dye,,,dia pandai aw,,,dye lah yang selalu buat keluargaku menjadi ceria,,,dalam penat2 ibu bapa alik dari kerja,,,dyelah yang membuat ibu bpa ku ceria,,,okay lah bye,,,,,,,,




nie mem bek aq ,,,,mse kteorang ngah free,,,jd xwat pape kiteorang amek pic msing2,,,,

19 November, 2010

adnan sempit

nie video best tengok jgn x tengok,,,

time abis khem









ok,,,pic yang pertama tu kte orang kne kms dan terus buat brisan ikut platun,kne kwat kaki,nyanyi an lagu sekolah dan kebangsaan,,,pic yang kedua plak,,,sesi pengambaran leps penyampaian hadiah,,,pic aq at situ berada di tengah pakai kronsang wane kuning,,,pic yang ketiga sma mcm cerita pic pertma,,,pic yg keempat ketibaan pengetua,,,pic kelima penyampaian hadiah,,pic kelima berlakon,,,aq dipakse memegang watak mat gian coz diorang cakp mukew aq mcam mat gian,,aq yg tengah tunduk smbil memegang kepala memakai baju wane hitam,,,sebelah kanan,,,yg sebelah kiri tu bkan aqk,,,entah gemok mne tah aq pon x tahu,,,

khem,,,,






pada bula7 aq ngan mem2 sekolah kne pergi khem at sekolah menengah vokasional kota tinggi,,,nak kte best,,,best ar jgk,,,tpi yg pling aq suke at khem tu ble larian komando...bebst gle,,,kumpulan aq krs platun 2,,,kumpulan kteorang asyik kne denda jew,,,psal mlut celuph sangat,,,tpi pnt glew seh gi sne,,,aq blik dorm jew,,,mandi2 terus tido,,,tu lah knangan phit manis semase gi khem ari tu,,,,kdua yang best plak,,,mse maen burung pungguh,,,kte orang kne ltk asing2,,,,pompuan kne rbe,,,abz epal dye ngan karipap dye kene rbe ngan budak2 ni,,,nsib bek aq x terjebak melakukan perkare seperti itu,,,

pindah umah

ari nie brg2 rumh lme dah di pindah an ke rumah baru,,,seronoknye hye,,,aq dah dpat friend aru dah,,,aru dalam 2 tiga orang,,,diorang yg nk knl ngan aq dlu,,,sporting gler seh diorang,,,diorang dak kota kulai,,,,penat gler seh aq tolong bpk aq angkat brang,,,byk jga brang umh aq ek,,,adik aq kjenye asyik ngadap PS jew memanjang,tak der keje laen,,,yang adek pompuan asnyiklah pnggil nme aq time aq pnat,,,huiii,,menyirap btul aq,,,,tpi yg pling menyirapnye aq dpat blik kewcik,,,macam stor aq tengok,,,tpi nk wat cam ner aq terpakse mengalah ngan adik2  aq,,,

my biodata

name      :Muhammad Rashidi Bin Musa
name glamor:Awang
umur       :16tahun next year spm
t/lahir      :8.6.1994
tem/lahir  :hospital kota tinggi
tempat tinggal:Taman Putri Kulai
hobi : melukis
saya seorang yang : periang,sukew ketawe,tidak sukew tengok keluarga dalam kesusahan,
                              sentiasa menasihati adik2 supaye berjaye pada masa hadapan maklumlah anak sulung
                              kta an....mesti kene jaga adik2,,,tidak mudah marh,,,tidak mudah menangis,tpi mse
                              kecik2 dulu adelah,,,,kuat makan,,,sbab nak gmok ckit,,,bdan nie krus sangat ar,,,,
perkara yang best pernah berlaku:keluarge aq ajak gi jalan ke pantai,,,,mse tu best sangat,,,tpi skrag dah kurang kitorang gi jalan2,,,yang kedua:gi jalan ngan sepupu at air terjun,,,,best ar jugak,,,smpai blik pon tak tahu nak naik apew,,,
perkara paling sedih :keputusan pmr gagal,,,bahasa inggeris,,,aq nie mne lah reti sangat bahase tu,,,kalaw setakat bahase jawe tu aq ar,,,tapi aq dapat masuk vokasional,khusus penyejukan dan penyamanan udara,,,,
azam : nak berjaya untuk tolong keluarga,,,k la bye,,,,

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU
There was an error in this gadget

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic