I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

05 January, 2012

hmmm, .mlangnye nasib aq hari ni, .

Ermm, .kenapa ek, .bile kite xnak bergurau mesti ade orang kate, .kite sombong, .tapi sebenarnye orang yang kurang bergurau ngan kawan2 kadang2 nak elak dari pergaduhan, .yelah gurau2 juga boleh membuat an kte leh bergaduh ngan member kita sendiri, .macam aku, .aku ukan tak nak bergurau and bersuka ria, .tapi ada sebabnye, .tu lah, .aku cuba ubah sikap aku supaya spoting , .tapi gara2 tu lah aku bergaduh ngan member aku sendiri, .hmmm, .kenape yek, .aku cuba untuk bergurau, .tuptup, .member aku sendiri tak puas hati ngan aku, .aku boleh dikategorikan seorang yang pendiam,. .coz aku takot nk bergaul sgat and berbual sangat, .kerana kadang2 gara2 mulaut badan binasa, .and gara2 mulut gak kita leh bermusuhan, .plik lah, .lagi satu, .hari ni aku stress sgt coz tdi at tempat kejew aku, .aku keje ngan company, .ukan ikut sub, .tapi tulah member aku ni lagi sorang, .leh lak pakse2 aku keje, .padahal aku penat gile, .smpai melecet kaki aku ni, .hmmm,. .

No comments:

Post a Comment

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic