I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

02 October, 2011

masa makngah aku khawin










pic mse raya, .


























huiiiii, .

npew yek, .
orng zman skrang, .
lbh skew rupa dari hati, .
klaw mkew tu xberapa lawa and hansome, .
msti orng xpndng, .

mcam cite yg aq nk cite an tentang aq, .
aq sedar aq ni ukan lah hansome sgat, .
tak maket, .and aq tak reti nk ngurat pompuan, .
contohnye, .aq suke at pompuan uh, .
tapi aq hanya berani pndang je, .
xberani nak tegor, .
coz degel2 aq ni, .ade gak pemalunye, .huhuhu
kenape yek, .????
time aku nk ngurat jew, .
msti malu, .cmne ek nk ilangkan perasaan malu uh, .???

huhuhu, .

hye sume, .lamenye aq xbuka blog, .rindu rsenye, .
maklumlah aq skrang sibok, .
taon ni an aq SPM, .
jdi jrang lah aq ukak blog, .
hmmm, .korang pew kabo, .???
msti shat or skit an, .
hehehe

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU
There was an error in this gadget

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic