I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

29 January, 2011

Dak2 asrama smv kota tinggi

Ini member2 aku di asrama kota tinggi,,,pada mulanya aku memang tak suka tinggal di sana,tapi bile dah lame at sna jdi best lak tinggal at sana,,,ye ar dapat member2 yang best2,,,sume at dalam pic tu sumenye sporting,,,n adalah jgak nakal,,,dia oarang ni jenis tak pilih kawan,,,,aw,,,,tu yang jadi seronok tinggal at sna,,,banyak kenangan aku bersame diorang mse form 4 dlu,,,cube korang bayangkan minggu pertame dah kena penampar ngan cikgu Azmeer,,,because tidak semayang hajat,,,ramai2 lak tu kne,,,hahaha tu yang bestnye dok sne,,,banyak giler beb pengalaman ble aku stay at sana,,,,rugi korang tak dok asrama,,,mana2 yang sudah pindah tu memang rugi lah korang,,,hahahhaha









No comments:

Post a Comment

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic