I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

01 February, 2011

Awak Jaga Diri Baik-Baik ;-)

hmmmm

Aq rindukan ko,,,andainye kamu sdang bace blog ini,,,aku harap kamu pon merindui aku,,,kerana aq sangat merindui mu,,,aq cube tuk melupakan kamu,,,tapi susah aku nak lupakan,,,,tak tau lah knape,,,hmmm,,,

HARI INI,,,

HARI INI 1 FEBUARI 2011

Knape ek ari ini perasaan aku sering gelisah,,,dan berase sunyi,,,???
tak tau lah knpe,,,tapi aku terasa amat sunyi ari ni,,,kusut giler seh aq arini,,,
persaan aku macam meronta2 memanggil seseorang,,,amat kuat skali,,,
knapelah ngan aku ari ni,,,hmmm camne ek nak ilangkan perasaan ni,,,

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU
There was an error in this gadget

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic