I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

21 November, 2010

azam aq,,,

aq tau ramai dalam adik beradik mak aq tak ske ngan aq,,,tpi aq tak kisah,,,yang penting aqq adalah dari keturunan keluarga itu,,,aq tau smue orang asyik bercerita tentang aq dri aq kcik smpailah kebesar,,,sampai mak aq pon diorang x skew walaupun diorang tu adik beradik kandung,,,mak aq penah cerita at aq dulu,,,adik beradik dye memang dari kcik smpailah kebesar mereka sering memfitnah aq yang bukan2,,,padahal ape yang diorang bualkan tetang keburukan aq sume aq tak penah lakukan terhadp diorang,,,aq sedih sampai makcik aq sendiri pon xske ngan aq,,,apa slah aq smpai dye membenci aq,,,tpi aq x kisah aq mesti buktikan pada diorang seburuk2 perangai aq,,,aq boleh berjaya,,,aq akan pegang pada janji aq,,,aq ingin buat mak aq bahagia,,,aq akan mencip nama baek keluarga aq,,,

kenangan yang xbleh di lupekan bersama2 budak UTM






hmmm,,,nielah kenangan manis yang aq aq tak ptut lupew an,,,pada yang dah pindah sekolah rugi korang x bertahan at sane,,,best gle,,,mcm2 aktiviti yang kitorang lakukan bersama fasi2 masing,,,budak UTM at situ sumenye sporting,,,aktiviti yang pling aq sukew mse tu,,,ambil gule2 dalam baldi yang di penuhi tepung menggunakan siku,,,tuk lpas cek poin,,,,nek mual aq tengok tepong tu,,,,

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU
There was an error in this gadget

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic