I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

20 November, 2010

adi beradik ku,,,

 Aq mempunyai 3orang adik beradik,,,tang first,,,,,,,,skali aq,,,,yang kedue adik pompuan aq,,,yang ketiga arulah adik lelaki aq,,,ketiga2 orang nie mempunyai kebolehannya tersendiri....antaranya ialah:
 adik lelaki aq,,,dia mempunyai kebolehan ingatan yang kuat,,,dye boleh mengingati ape sjew yang dye nampak dengan hanya 3kli pandang,,,contoh,,,mase tu aq jlan2 ngan dye,,,pastu dye ternampak kereta  wane itam lalu di jalan,,,pastu adik aq tengok flet kereta tu,,,,pastu kiteorang terus an perjalanan,,,tibe2 adik aq ternampak kita tadi,,,mlew2 aq kte bkan,,tapi adek aq ckap tu flet yang dye nampak tadi,,,
yang ni adik pompuan aq...dye mempunyai kebolehan otak yang pintar,,,dye sring lulus dalam peperiksaan,,,dye juga boleh menyelesaikan masalah dengan
mudah
aq plak mempunyai kebolehan dari segi sikap,,,aq seorang yang penyabar,,,tidak mudah bergaduh and sukew cir kawan,,,

keluarga ku yang tersayang,,,






nie lah keluarga aq yang aq sayang tu,,,diorang buah hti aq kedua beharga dalam hidup aq,,,yang pertama ALLAH taala,,,yang ketiga arulah teman istimewa,,,keluarga ku inilah yang selalu mendorong aq kearah jalan yang benar,,,yelah mase aq tingkatan 1 aq dah mle menjadi pencuri,,,dan mse tu jgk aq sdh pandai menghisap rokok,,,tingkatan 2 aq dah mlew asyi ponteng sekolah,,,ponting kelas,,,,tapi dengan dorongan diorang aq mlew berubah perangai,,,aq dah xmcm dulu agi,,,skrang aq dah berhenti hisap rokok,,,dan aq dah mlew minat belajar,,,kerana mak aq selalu berpesan pada aq `kalaw ko sayangkan mak ko mestiberjaya dalam hidup,,,pic lelaki bermisai itu ialah bapa tiri aq,,,tapi aq anggap dye bkan bapa tiri aq,,,aq anggap dye bpa kandung aq sendiri,,,,kerana dia telah menjaga aq sejak aq kecil sampailah ke besar,,,walaupun dye tidak berapa senang namun dye tetap menyekolahkan aq,,,ibu ku pula seorang yang penyabar,,,walaupun di hina oleh adik beradik sendiri,,,dye tetap sabar,,,tu lah perangai dye yang aq suke sekali,,,dye berkorban demi aq,,,pada suatu ari tu,dye sanggup xbli aju raya,,,kalau aq blum ag membeli aju raya,,,okay,,,yang macam pakistan tu plak adik lelaki aq,,,comel an dye,,,walaupun dye degel macam aq,,,aq mesti mengubah dye supaya menjadi seorang yang berguna,,,yang perempuan lak adik aq,,,cun an dye,,,dia pandai aw,,,dye lah yang selalu buat keluargaku menjadi ceria,,,dalam penat2 ibu bapa alik dari kerja,,,dyelah yang membuat ibu bpa ku ceria,,,okay lah bye,,,,,,,,




nie mem bek aq ,,,,mse kteorang ngah free,,,jd xwat pape kiteorang amek pic msing2,,,,

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU
There was an error in this gadget

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic