I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME TO MY BLOG

thank you for coming to my blog,,,

tentang hidup aq

aq ank sulong dari 4adik beradik,,,dan aq juga mempunyai 6 adi beradik tiri,,,4 orang tu aq xpnh jumpew n 2 orang aqpenah jumpew,,,aq seorng yang periang,,,tidak sukewmenyimpan dendam,,,tidak sukew bergaduh,,,n tidak mudah cari pasal,,,aq sukew berkawan,,,dan sukew cari kawan,,,

29 January, 2011

29.1.2011

29.1.2011

Pada hari ini aku telah ajak myya couple,,,sudah 2 bulan aku menantikan saat2 yang sebegini,,,happy giler seh,,,cube korang bayangkan aku boleh directly ajak dye couple,,,macam tak percayakan,,,aku tak pernah tau ajak orang couple ngan aku dengan directly,,,sungguh tidak ku sangka,,,permpuan yang aku suka, juga sukakan aku,,,hahahha,,,aku tak pnah rasa gembira sebergini,,,,aku rasa macam nak menjerit jew aw,,,at sebelah ni lah pompuan yang aku maksudkan,,,ni lah antara ciri2 pompuan yang aku suka,,,hehhehe,,,lawa tak,,,tapi yang aku suka suara dia comel giler seh suara dia,,,sebab tu aku selalu call dia because aku suka dengar suara dia,,,nilah kali pertama aku suka perempuan terus dalam hati,,,sebelum
ni aku suka perempuan suka2 jew,,,tapi ngan dye ni
asyik rindu jew at dia,,,huhuhu

No comments:

Post a Comment

music

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH KE BLOG AKU

awangcrew

awangcrew
hmmm,,,

mypic

mypic

my pic

my pic